İptal / İade / Değişim

DEĞİŞİM / İADE

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içinde aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek ürününüzü iade edebilir veya mağazalarımıza başvurarak değiştirebilirsiniz.

1) İade edeceğiniz veya değiştireceğiniz ürün kullanılmamış, tahrip edilmemiş, etiketleri koparılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.

2) İade veya değişim için ürünü tüm aksesuarları ve orijinal fatura nüshaları ile birlikte adresimize gönderebilir ya da size en yakın Aker Mağazasına başvurabilirsiniz.

3) İade İçin Kargo Adresimiz: İkitelli Organize San. Böl. Eski Turgut Özal Cad. No:22/4 Başakşehir / İstanbul / Türkiye

İade yapabilmek için 444 00 33 numaralı telefondan EF4552 koduyla kurye çağırabilir, paketinizi ücret ödemeden bize ulaştırabilirsiniz. UPS kargo dışında gönderilen alıcı ödemeli paketler kabul edilmeyecektir.

Paketiniz bize ulaştığında sizi mail yoluyla bilgilendiriyor olacağız. Ayrıca işlem durumunuzu “hesabım” menüsü altından takip edebilirsiniz.

İade edilen ürün bize ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade süreci başlatılır. Gerek görüldüğünde ürün iade onayı için fabrikasına gönderilebilir. Bu işlemler en az 3 en fazla 15 gün içinde tamamlanacaktır.

Ürünün iade şartlarına uygun olması halinde, ürün bedelini ödeme yaptığınız şekliyle size iade ediyoruz. Havale ile ödeme yapmanız durumunda sizden ilgili bilgiler talep edilerek ürün bedeli hesabınıza yatırılacaktır. Kredi kartı ile ödeme yapmanız durumunda ise ürün bedeli kartınıza iade edilecektir. Bankanızın bu bedeli hesabınıza artı bakiye olarak yansıtması 15 günü bulabilir. Aker’in bu sürece müdahale etme hakkı yoktur.

Dilerseniz iade edilen ürünün ücretini aker.com.tr üzerinde PARAPUAN olarak hesabınıza eklenebilir ve bir sonraki siparişinizde bu PARAPUAN'ları indirim olarak  kullanabilirsiniz.

Site üzerinden aldığınız ürünü mağazamıza iade etmek istediğinizde ürün ve iade/değişim formu ile birlikte mağazamıza başvurabilirsiniz. Mağaza yetkilileri ürünü ve formu sizden aldıktan sonra ilgili bilgileri merkezimize iletecek ve ürün bedeli ödeme yaptığınız şekliyle size iade edilecektir.

 

“ Kapıda Ödeme” seçeneği ile aldığınız ürünlerde ücret iadesi yapamıyoruz.

İade para puan ile yapılan alışverişlerde tekrar iade yapılamaz.

Teslimat adresi Türkiye dışında olan paketler için iade veya değişim işlemi yapılamamaktadır.

Satın aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapabilirim?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde bize başvurabilir ve iade talebinde bulunabilirsiniz.

Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü bize göndermeniz gerekmektedir. Şikayetiniz ile ilgili inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

Satın aldığınız ürünün kusurlu çıkması durumunda yukarıdaki adrese UPS Kargo ile “karşı ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.

Türkiye dışından verilen siparişlerde kusurlu ürün söz konusu olduğunda destek@aker.com.tr adresine sipariş numaranızı ve şikayetinizi, kusurlu bulunan ürünün fotoğraflarıyla birlikte gönderebilirsiniz. Mesajınız bize ulaştıktan sonra gerekli işlemler yapılacaktır.

İade kapsamı dışındaki ürünler

Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan, müşterilerin kendi talebiyle üzerinde değişiklik yapılmış, müşteriye özel tasarlanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.

İç giyim ürünleri ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

İPTAL

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz herhangi bir siparişi iptal etmek istediğinizde "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" başlığında ilgili siparişin detayından "İptal İşlemleri"'ni seçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” durumundaysa siparişinizi iptal değil iade edebilirsiniz.

Sepete EkleKapatÜRÜN BİLGİSİTESLİMAT VE İADEBeden TablosuKombini AlRenk