Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Garanti/İade ve Değişim Koşulları

DEĞİŞİM

www.aker.com.tr`den almış olduğunuz ürünlerin sadece değişim işlemlerini mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemleri mağazalarımızda yapılmamaktadır.

Değişim kapsamı dışındaki ürünler

Etiketleri koparilmis, kullanılmış ve satılabilecek durumda olmayan ürünlerin degisimi magazalarimiz tarafindan kabul edilmemektedir. Degisimini yapmak istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslıni ibraz etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içinde değişim yapabilirsiniz. 

Faturasız ürünlerde degisim kabul edilmemektedir. 


İADE

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içinde aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek ürününüzü iade edebilirsiniz.

1) İade edeceğiniz ürün kullanılmamış, tahrip edilmemiş, etiketleri koparılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.

2) İade için ürünü tüm aksesuarları ve orijinal fatura nüshaları ile birlikte adresimize göndermeniz gerekmektedir.

3) İade İçin Kargo Adresimiz: İkitelli Organize San. Böl. Eski Turgut Özal Cad. No:22/4 Başakşehir / İstanbul / Türkiye

Sürat Kargo ile teslim aldığınız siparişinizi, 14 gün içerisinde ;

“Sipariş bilgileri alanında iade et butonuna tıklayarak iade sebebi seçerek , iade talebi oluşturabilir ve kargo iade kodunuzu mail olarak öğrenebilirsiniz.”

Ups Kargo İle teslim aldığınız siparişinizi, 14 gün içerisinde;

“Sipariş bilgileri alanında iade et butonuna tıklayarak iade sebebi seçerek, iade talebi oluşturabilir ve kargo iade kodunuzu mail olarak öğrenebilirsiniz.

Paketiniz bize ulaştığında sizi mail yoluyla bilgilendiriyor olacağız. Ayrıca işlem durumunuzu “hesabım” menüsü altından takip edebilirsiniz.

İade edilen ürün bize ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade süreci başlatılır. Gerek görüldüğünde ürün iade onayı için fabrikasına gönderilebilir. Bu işlemler en az 3 en fazla 15 gün içinde tamamlanacaktır.

Ürünün iade şartlarına uygun olması halinde, ürün bedelini ödeme yaptığınız şekliyle size iade ediyoruz. Havale ile ödeme yapmanız durumunda sizden ilgili bilgiler talep edilerek ürün bedeli hesabınıza yatırılacaktır. Kredi kartı ile ödeme yapmanız durumunda ise ürün bedeli kartınıza iade edilecektir. Bankanızın bu bedeli hesabınıza artı bakiye olarak yansıtması 15 günü bulabilir. Aker’in bu sürece müdahale etme hakkı yoktur.

“ Kapıda Ödeme” seçeneği ile aldığınız ürünlerde ücret iadesi yine yukarıda da belirtildiği şekilde Havale ile yapılan ödeme olarak sayılacak, ürün bedeli hesabınıza yatırılacaktır. Bunun için destek@aker.com.tr'ye ya da 444 25 37 nolu telefona banka hesap bilgilerini ulaştırmanız gerekmektedir

Teslimat adresi Türkiye dışında olan paketler için iade veya değişim işlemi yapılamamaktadır.

Satın aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapabilirim?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde bize başvurabilir ve iade talebinde bulunabilirsiniz.

Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü bize göndermeniz gerekmektedir. Şikayetiniz ile ilgili inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

Satın aldığınız ürünün kusurlu çıkması durumunda yukarıdaki adrese Sürat Kargo ile “karşı ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.

Türkiye dışından verilen siparişlerde kusurlu ürün söz konusu olduğunda destek@aker.com.tr adresine sipariş numaranızı ve şikayetinizi, kusurlu bulunan ürünün fotoğraflarıyla birlikte gönderebilirsiniz. Mesajınız bize ulaştıktan sonra gerekli işlemler yapılacaktır.

İade kapsamı dışındaki ürünler

Tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan, müşterilerin kendi talebiyle üzerinde değişiklik yapılmış, müşteriye özel tasarlanmış ürünlerin iadesini kabul edemiyoruz.

İç giyim ürünleri ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

İPTAL

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz herhangi bir siparişi iptal etmek istediğinizde "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" başlığında ilgili siparişin detayından "İptal İşlemleri"'ni seçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” durumundaysa siparişinizi iptal değil iade edebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.