Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Teslimat Koşulları

Teslimat

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Satın aldığınız ürünleri, sipariş tarihinden itibaren 4 iş günü içinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Ürünlerin size ulaşma süresi bulunduğunuz ülke, şehir veya ilçeye göre değişebilir. Yurtiçi gönderilerinde ortalama 6 gün, yurtdışı gönderilerinde ise 4 haftayı bulabilir.

Kargo ücreti ne kadar?

Aker.com.tr üzerinden yaptığınız 1250 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 1250 TL altı siparişler için kargo ücreti 75 TL'dir.

Teslimat adresi Türkiye sınırları dışında olan siparişlerinizde ise kargo bedeli aldığınız ürünlerin toplam ağırlığına ve gönderilecek ülkeye göre değişiyor. Kargo bedelini siparişiniz esnasında “Adres Bilgileri” ve “Ödeme” Ekranlarında görebiliyorsunuz.

Siparişinizde ürünü farklı faturayı farklı bir adrese göndermemizi istediğinizde, faturanız posta yoluyla gönderilecektir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Türkiye sınırları içinde yapılacak teslimatlarda gönderimlerimizi SÜRAT- UPS KARGO ile yapıyoruz. Sipariş ettiğiniz ürünler seçtiğiniz kargo tarafından adresinize teslim edilecektir. Belirttiğiniz adreste bulunmamanız durumunda kargo, paketinizi kargo takip numaranız ile kargo şubesinden teslim alabilirsiniz.( Paketinizi 3 iş günü içinde kargo şubesinden almamanız durumunda kargo paketi Aker.com.tr’a iade edecektir.)

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Türkiye sınırları içinde yapılan teslimatlarda siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mail adresinize ve cep telefonunuza gönderilecek bilgilendirme mesajı ile kargo takibi yapabiliyorsunuz. Ayrıca Aker.com.tr’de “Siparişim Nerede?” linki ile paketinizin durumunu izleyebilirsiniz. Sipariş esnasında cep telefonu numaranızı yanlış girmeniz halinde telefonunuza gönderilen bilgilendirme sms’i size ulaşmayacaktır.

Türkiye sınırları dışındaki teslimatlarda kargo takibini size göndereceğimiz konşimento numarasını http://www.dhl.com.tr/tr/express/tracking.html adresindeki “Takip Numaraları” alanına girip, “Takip Edin” butonunu tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimin paketi darbeli / ezilmiş / ıslak geldi, ne yapmalıyım?

Siparişlerinizi merkezimizde özenle hazırlayarak kargo firmasına teslim ediyoruz. Ürün paketinin size hasarlı olarak ulaşması kargo firmasının taşıma kusurundan kaynaklanmaktadır. Böyle bir durumla karşılaştığınızda, ürün değişimi yapabilmemiz için, paketi teslim almadan önce kargo görevlisine mutlaka “ Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekiyor.

Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “ Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır. “ gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn: Paket elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması için yardım talep etmeniz gerekiyor. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamazsanız bize bilgi vermenizi rica ediyoruz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.