Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

çok güzel beyendim kaliteli
Çok güzel kaliteli beyendim
Münevver Kırşan
10.04.2025 | 18:42
Yorum
5/5
beğendim
Çok şık
Tuğba Güven
10.04.2025 | 15:25
Yorum
5/5
MERYEM YILMAZ
10.04.2025 | 15:04
Yorum
5/5
kumaşı mevsimlik ve tok duruyor
1.67 boy 70 kg için 40 beden tercih ettim.Boyu baya uzun bileklerimin biraz üzerinde oldu.Beden olarak düğmeleri zor kapandı fakat önü açık kullandığım için sorun olmadı.Mevsimlik astarlı ve tok duran bir kumaşı var memnun kaldım
ayşe korkmaz
10.04.2025 | 10:32
Yorum
5/5
Gamze Göktaş
10.04.2025 | 00:02
Yorum
5/5
E.p
Ürün gozuktugu gibi 👍kaliteli kumaş rahat kalıp
Emel Palancıoğlu
09.04.2025 | 11:19
Yorum
5/5
Fatma nur Kala
09.04.2025 | 00:16
Yorum
5/5
T-Soft Premium