Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

görselle aynı
Çok güzel
Erdinc Koca
08.04.2025 | 19:37
Yorum
5/5
Kargom şuan elime ulaştı kumaşı dokusu harika Zaten mall of mağazasında görüp beğenmiştim bayram kampanyasında da denk geldi kaçırmadım aldım modeli çok şık, kullqd8gim tek eşarp markası aker dır uzun yıllardır kullanıyorum bu markayı şuana kadar çok şükür bir sorun yaşamadım Bemce bu modelde her kadının dolabında olması gerekiyor Aker esarpta tek tercihim❤️ Logo desen siyah renk eşarp harika 🖤
Ünzile Özkan
08.04.2025 | 17:19
Yorum
5/5
08.04.2025
kargom şuan elime ulaştı daha önce mall of mağazasında görmüştüm ve çok beğenmiştim şansıma indirimi denk gelince kaçırmadım aldım aker kalitesini zaten tartışmaya bile gerek yok, yıllardır kullandığım bir marka ve şuana kadar çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım eşarplarimdan İpek eşarp kullanırım hep ve hepside en az 10 yılı vardır ama hala ilk günkü kalitesindedir eşarplarim ❤️❤️ Bu model de çok beğendiğim bir modeldi bence her kadının dolabında olması gereken bir model siyahın asilliği ve zarafeti 🖤🖤
Ünzile Özkan
08.04.2025 | 17:06
Yorum
5/5
:)
kumaşı güzel tabikide aker👍🏻
sema sofuoglu
08.04.2025 | 16:26
Yorum
5/5
ürün hakkında bilgi
çok güzel rahat ve kumaşı kaliteli mağazada görmüştüm
Y**** Ö****
07.04.2025 | 08:46
Yorum
5/5
ürün hakkında bilgi
çok güzel 👍
Y**** Ö****
07.04.2025 | 08:43
Yorum
5/5
T-Soft Premium