Kargom şuan elime ulaştı kumaşı dokusu harika
Zaten mall of mağazasında görüp beğenmiştim bayram kampanyasında da denk geldi kaçırmadım aldım modeli çok şık, kullqd8gim tek eşarp markası aker dır uzun yıllardır kullanıyorum bu markayı şuana kadar çok şükür bir sorun yaşamadım
Bemce bu modelde her kadının dolabında olması gerekiyor
Aker esarpta tek tercihim❤️
Logo desen siyah renk eşarp harika 🖤
kargom şuan elime ulaştı
daha önce mall of mağazasında görmüştüm ve çok beğenmiştim şansıma indirimi denk gelince kaçırmadım aldım
aker kalitesini zaten tartışmaya bile gerek yok, yıllardır kullandığım bir marka ve şuana kadar çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım eşarplarimdan
İpek eşarp kullanırım hep ve hepside en az 10 yılı vardır ama hala ilk günkü kalitesindedir eşarplarim ❤️❤️
Bu model de çok beğendiğim bir modeldi
bence her kadının dolabında olması gereken bir model siyahın asilliği ve zarafeti 🖤🖤