Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

harika
Çok güzel
ayda ÖZDEMİR
18.03.2025 | 14:37
Yorum
5/5
Volkan Çiloğlu
13.03.2025 | 15:53
Yorum
5/5
harika
Dokusu duruşu çok güzel tam bedenınızı alabılırsınız
Hatice Göral
13.03.2025 | 11:04
Yorum
5/5
etek
Ürün güzel ancak astarı bulunmadığı için ekstra astar diktirmek gerekiyor
A**** T****
12.03.2025 | 10:32
Yorum
4/5
Harika
Yüzde yüz ipek garantisi ve renk tonuyla harika bir eşarp Kargo ve paketleme özenliydii
Gülcan şamiloğlu
11.03.2025 | 20:43
Yorum
5/5
bayıldım
Alırken çok tereddüt ettim ama çok beğendim üstü oturan aşağı doğru bollaşan bi kalıbı var kumaşıda çok güzel
emine Aypay
11.03.2025 | 13:53
Yorum
5/5
T-Soft Premium