Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

Etek
1 beden çok güzel oldu arkası lastikli.Yumuşacık çok güzel rahat bir kalıbı var.Tavsiye ederim💕
Nurullah Balı
04.03.2025 | 20:25
Yorum
5/5
Nurullah Balı
04.03.2025 | 20:22
Yorum
5/5
kalip
normal aker kalibindan dar
G**** T****
03.03.2025 | 11:17
Yorum
5/5
Hediye aldım resimdeki gibi geldi almanızı tavsiye ederim
R**** A****
03.03.2025 | 02:40
Yorum
5/5
çok beğndim
Çoook güzel
zekiye peçe
27.02.2025 | 01:57
Yorum
5/5
T-Soft Premium