Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

Bluz çok kaliteli
Bluz çok beğenerek aldım,38 beden tam oldu,kumaşı çok kaliteli,gül broş şeklinde çıkarıp kullanacağım..Aker kalitesi
İsimsiz
14.01.2025 | 13:27
Yorum
5/5
Şengül Akyüz Pehlivanlı
08.01.2025 | 21:02
Yorum
5/5
ayfer şentürk
08.01.2025 | 08:25
Yorum
5/5
Hacer Kara
08.01.2025 | 02:01
Yorum
5/5
Fatma Akçay
08.01.2025 | 00:02
Yorum
5/5
mihrican biçer aygün
07.01.2025 | 17:50
Yorum
5/5
Kaliteli
Kumaşı kaliteli beğendim, beden olarak büyük 1 beden küçük alın
merve can
06.01.2025 | 21:11
Yorum
5/5
sevinc seker
06.01.2025 | 13:48
Yorum
5/5
T-Soft Premium