Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

eşarp
Çok güzel renkleri canlı aynı göründüğü gibi
H**** Y****
07.08.2025 | 22:21
Yorum
5/5
Çok güzel
yüzde yüz ipek eşarp çok güzel
B**** A****
05.08.2025 | 10:23
Yorum
5/5
Yazlık ince pantolon
163 boy 66 kiloda bana 42 beden tam oldu yazlık ince bir pantolon
s**** g****
31.07.2025 | 20:12
Yorum
5/5
Ürün kaliteli
Sade şık bana büyük oldu over size bir model iade edip m bedenini alıcam
s**** g****
31.07.2025 | 20:11
Yorum
5/5
çok beğendim
Çok beğendim çok şık duruyor
Demet Aydın ateş
29.07.2025 | 11:32
Yorum
5/5
yorum başlığı
Kumaşı Harika asla pişman olmazsınız alın aldırın fiyatlar keşke biraz daha makul seviyede olsa🥹
E**** T****
10.07.2025 | 16:19
Yorum
5/5
Çok güzel bir etek büyük beden olmasına rağmen duruşu kalıbı çok muntazam. Ben vizon renginide aldım. Tavsiye ederim.
E**** K****
24.06.2025 | 18:22
Yorum
5/5
mük
Bayıldım çok güzel
Sevim özer dur
16.06.2025 | 12:21
Yorum
5/5
harika
çok kaliteli ve şık bir kaban.
derya gültekin
21.04.2025 | 21:43
Yorum
5/5
T-Soft Premium