Kapat
Üyelik Kapat
Kapat
Sepetim Kapat

Ürün Yorumları

eşarp
Harika bir ürün
Meliha çelebi
18.03.2026 | 19:52
Yorum
5/5
👍
Yeni kapanmış biri olarak kendi markamı buldu Akerler benin tarzım ! Çok şik elbise
Nazira Turan
18.03.2026 | 11:07
Yorum
5/5
Kot ferace
çok güzel bir urun kalıbı geniş.normalde 40 42 giyiniyorum bu üründe 36 beden iyi oldu
R**** O****
18.03.2026 | 01:00
Yorum
5/5
rengi ve dokusu müthiş
rengi tam da göründüğü gibi ama en güzeli kumaşı çok çok iyi
Ş**** Y****
23.08.2025 | 18:11
Yorum
5/5
renk uyumu müthiş
aslında tereddüt ettim ama çok iyi nir yazlık parça. gerçekten tüm havamı değiştirdi. çol güzel
Ş**** Y****
23.08.2025 | 18:11
Yorum
5/5
çok zarif
çok zarif bir parça. kumaşı kalitesi cidden çok iyi
Ş**** Y****
23.08.2025 | 18:10
Yorum
5/5
harika
kumaşı ve üzerimden kayıp gitmesi müthiş. gerçekten çok güzel bir kimono. baaayyyıııllldddııımmm
Ş**** Y****
23.08.2025 | 18:09
Yorum
5/5
görselle alakasız
Rengi görselde daha koyu kullanım açısından çok rahat terletmiyor
HATİCE ŞAHİN
18.08.2025 | 23:33
Yorum
4/5
harika
İki eşarp indirimi ile aldım diğer eşarbım için bunu seçmiştim ama iyiki seçmişim Aker farkı rengi deseni çok beğeniyorum
sema kurtcu
15.08.2025 | 15:14
Yorum
5/5
harika
Çok güzel
zeynep dinç
09.08.2025 | 21:52
Yorum
5/5
T-Soft Premium